منتديات إتصالات أون لاين

الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلالمجموعاتدخول

شاطر | 

يوم مادة الإقتصاد يوم النكسة العالمي في تاريخ ثالثة إتصالات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سيف الإسلام
@ المدير العام @
@ المدير العام @

ذكر عدد المشاركات : 867
التقييمات : 0

مُساهمةموضوع: يوم مادة الإقتصاد يوم النكسة العالمي في تاريخ ثالثة إتصالات   الإثنين يونيو 22, 2009 6:18 pm

مادة أقتصاد النقل الجوي أول مرة سمعت عنها السنة اللي فاتت و أنا في ثانية إتصالات وقالوا دكتور مراد شوقي هيدرسها لكم السنة اللي جاية
فرحت جدا لأن أمتحانات الدكتور ده أحفظ و أدخل الأمتحان و أختار الأجابة الصحيحة و الأمور هتبقى فل الفل
دخلنا الترم الثاني ثالثة إتصالات أول محاضرة لذيذة و آخر حلاوة و الراجل زي السمنة على العسل معانا المحاضرة الثانية بدأنا الشغل الصح من المحاضرة الثالثة عرفنا أن المادة هتبقى نحس على الدفعة كلها و أنها مطينة بطين .... ما علينا المهم كل لما أقابل واحد في رابعة إتصالات يقولي: أنت عامل أيه في الدراسة أقوله له الحمد لله
و يقولي: و مادة الأقتصاد ساعة لما يقولي الكلمه ديه بطني تقلب بعيد عنك مغص رهيب و قلبي يوقف
قولت له : ليه في أيه كفى لنا الشر
يقول: أصل ثلاث تربع الدفعه بتشيلها ده أحنا معانا طلبة أمتياز معاهم المادة
المهم جيه الميدتيرم و المادة طبعا متذكرتش من أول السنة و الشيتات اللي كان مطلوب حلها كنا بننقلها مع بعض مشي حالك علشان كام درجة
جينا يوم الأمتحان مش فاهمين أي حاجه و أنا عن نفسي قعدت اليوم ده أخبط علشان أفهم كلمه من المادة مش فاهم حاجه
جيه يوم الأمتحان و روحنا طبعا كل واحد مننا باشا مش فاهم الألف من كوز الذره و قعدنا أن أحنا نكتب كلمه مفيش و طلعنا زي ما دخلنا أبيض يا ورد
طبعا اللي أحنا عرفناه متأخر أن المادة 12 شيت بالتمام و الكلام و كل شيت بمعدل 17 سؤال يا فرحتي و جيه يوم مذاكرة المادة لأمتحان نهاية السنة و قعدنا نذاكر طبعا فيه اللي بدأ من أول الشيتات و مخلصش إلا نصهم و فيه اللي بدأ من الآخر و أنا من ضمن اللي ذاكره من الآخر و طلع عيني في مذاكرة الماده ديه لدرجة أن وشي كله قلب حبوب من كثر الهم و جسمي مبقتش حاسس فيه و كنت حاسس أن لو شوفت حد قدامي ممكن أولع فيه من الغيظ و الهم
طبعا ذاكرت شيت 12 و طنشت النظري
و روحت الأمتحان و لقيت فصول تخلفات متروسه على الآخر يا دي المصيبة كله دول شيلين المادة و بطني قلبت قلبه سوده
طبعا الورقة مفهاش حاجة من شيت 12 إلا سؤال نظري من حظي الطين و الشيتات اللي أنا ذاكرتها من 9 إلى 12 و معاهم 5 ، 6 مجاش منهم إلا بعض المسائل
المهم ببص في نصف الوقت لقيت أغلب الدفعة طلعت من الأمتحان و أنا اللي قاعد و معاي كام واحد بس
طبعا كان آخر أمتحان نكدوا علينا فيه ربنا يهدي بقى الله كان السبب
و أدعو لي ربنا يعديها على خير ربنا يستر فعلا من ديه ماده
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

عضو فعال
 عضو فعال

ذكر عدد المشاركات : 124

مُساهمةموضوع: رد: يوم مادة الإقتصاد يوم النكسة العالمي في تاريخ ثالثة إتصالات   الجمعة يونيو 26, 2009 10:49 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

معلش كلو في الهوا سوا
او بالاصح ربنا معانا السنه الجايه ونعرف هي بتقول ايه
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AHMED MOKHTAR
عضو فوق العادة
 عضو فوق العادة

ذكر عدد المشاركات : 491

مُساهمةموضوع: رد: يوم مادة الإقتصاد يوم النكسة العالمي في تاريخ ثالثة إتصالات   الثلاثاء يونيو 30, 2009 3:34 am

Very Happy Shocked
أمة الله
@عضو إداري@
@عضو إداري@

انثى عدد المشاركات : 1798

مُساهمةموضوع: رد: يوم مادة الإقتصاد يوم النكسة العالمي في تاريخ ثالثة إتصالات   الثلاثاء يونيو 30, 2009 1:23 pm

دعاء الهم والحزن:
اللهم إنى عبدك ( أمتك ) وأبن عبدك وأبن أمتك ناصيتى بيدك ، ماضاً فى حكمك ، عدل فىقضاؤك أسألك بكل أسم هو لك سميت به نفسك ، أو أنزلته فى كتابك ، أو علمته أحداً من خلقك ، أو أستأثرت به فى علم الغيب عندك أن تجعل القرآن العظيم ربيع قلبى ونور صدرى وجلاء حزنى وذهاب همى .

* اللهم إنى أعوذ بك من الهم والحزن وأعوذ بك من العجز والكسل وأعوذ بك من الجبن والبخل وأعوذ بك من غلبة الدين وقهرالرجال.

دعاء الكرب
لاإله إلاالله العظيم الحليم ، لاإله إلا الله رب العرش العظيم ،لاإله إلا الله رب السموات ورب العرش الكريم
اللهم رحمتك ارجوك فلا تكلني الي نفسي طرفة عين و اصلح لي شاني كله...... لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين...الله الله ربي لا اشرك به شيئا
قال صلي اللهعليه وسلم :" دعوة النون إذ دعا بها وهو في بطن الحوت :" لاإله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لم يدع بها رجل مسلم في شئ قط إلا استجاب الله له
ربنا يوفقكوا ويكتبلكوا كل خير ويسهلكوا الصعب اميين

hafdl ahbk
عضو جديد
 عضو جديد

انثى عدد المشاركات : 39

مُساهمةموضوع: رد: يوم مادة الإقتصاد يوم النكسة العالمي في تاريخ ثالثة إتصالات   السبت فبراير 27, 2010 1:10 am

انشاء الله خير بس ابقى طمنا عليك ويارب خير انشاء الله ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا
سيف الإسلام
@ المدير العام @
@ المدير العام @

ذكر عدد المشاركات : 867

مُساهمةموضوع: رد: يوم مادة الإقتصاد يوم النكسة العالمي في تاريخ ثالثة إتصالات   الثلاثاء مارس 02, 2010 10:40 pm

hafdl ahbk كتب:
انشاء الله خير بس ابقى طمنا عليك ويارب خير انشاء الله ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا

ياااااااااااااااااه ده الموضوع ده من زمااااااااااااااان من السنة الماضيه و الحمد لله نجحنا بالتقدير الشعبي

يوم مادة الإقتصاد يوم النكسة العالمي في تاريخ ثالثة إتصالات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1