منتديات إتصالات أون لاين



 
الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 حظـــــك اليـــــوم

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
AHMED MOKHTAR
عضو فوق العادة
 عضو فوق العادة
avatar

ذكر عدد المشاركات : 491
العمر : 29
التقييمات : 0
تاريخ التسجيل : 10/10/2007

مُساهمةموضوع: حظـــــك اليـــــوم   السبت سبتمبر 27, 2008 7:12 pm

برج الحمل
(( لا تقترب من اى ديب و خصوصا الديب فريزر ))

برج الثور
(( الحظ يبتسم لك اليوم ؛ سوف تسدد اخر
دفعة اقساط مستحقة على (الشراب الجديد) ))


برج الجوزاء
(( تعانى من الكسل عند الاستيقاظ للتغلب عليةاخبط راسك فى الحوض ))

برج السرطان
(( التغير مهم فى مظهرك البس فردة حذاء يمين و و التانيه شراب بس))

برج الاسد
(( اليوم يتحقق لك املك الذى طال انتظارة .. يقدمون لك على الغداء شوربة لحمه ))

برج العذراء
(( النيولوك الجديد يستلزم الاستحمام , ثم استخدم ورق صنفرة خشن قبل كريم الاساس ))

برج الميزان
(( حسن علاقتك فى الشغل مع رئيسك .. و على رأى المثل : اللى تكره وشه يحوجك الزمان لقفاه ))

برج العقرب
(( انت فعلا طيب ومفيش حاجه عليك المشكلة فى العقربة اللى جنبك ))

برج القوس
(( اسمك الحقيقى قزح بس مخبيين عليك عشان الحسد ))

برج الجدى
(( تعلم من اخطاء الاخرين و دارى على معزتك تعيش ))

برج الدلو
(( اسمك الأن يشهد رواجا غير مسبوق بسبب حملة النظافه العامه ))

برج الحوت
(( لا تفرط فى مشاهدة برامج الاطفال و الافلام المرعبة حتى لا تضطر لاستخدام بامبرز ))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سيف الإسلام
@ المدير العام @
@ المدير العام @


ذكر عدد المشاركات : 867
العمر : 31
التقييمات : 0
تاريخ التسجيل : 17/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: حظـــــك اليـــــوم   الإثنين أبريل 19, 2010 5:58 pm

موضوع ساخر ممتاز

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هفضل احبك
عضو نشيط
 عضو نشيط
avatar

انثى عدد المشاركات : 86
العمر : 29
العمل : مديره مركز النيل تل
التقييمات : 0
تاريخ التسجيل : 19/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: حظـــــك اليـــــوم   الخميس أبريل 29, 2010 12:46 am

حقيقى لذيذ اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
حظـــــك اليـــــوم
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات إتصالات أون لاين :: ~*¤ô§ô¤*~الأقسام العامه~*¤ô§ô¤*~ :: منتدى الطرائف-
انتقل الى: